Entrega dels certificats de les proves CANGUR

18 de mayo de 2018

El passat 24 de març els nostres alumnes de Secundària varen participar a les proves Cangur de Matemàtiques al nostre centre. Aquestes proves tenen un format de concurs individual, l'objectiu del qual és que l'alumnat participe i dedique un temps especial a divertir-se resolent els reptes i activitats plantejades.

Els problemes es basen més en el raonament i l'ingeni que en coneixements matemàtics específics. Una vegada hem rebut els resultats, hem comprovat que tots ells han mostrat un bon nivell, deixant el nostre col·legi en molt bona posició.
Destacar a l'alumna de 1r d 'ESO Valeria Verdú que ha quedat en la posició 63 entre més de 1500 participants, la qual cosa és una fantàstica classificació. Enhorabona a tots i a l'any que ve més !!

Entrega certificats del CANGUR

Contador de visitas: 7031429Contador de visitas: 7031429Contador de visitas: 7031429Contador de visitas: 7031429Contador de visitas: 7031429Contador de visitas: 7031429Contador de visitas: 7031429