INFANTIL RECICLA AMB ELS 5 SENTITS

27 de abril de 2018

El passat 25 d’abril els alumnes d’Infantil realitzaren dos tallers amb l’empresa Recicla amb els 5 sentits. És una empresa que a través dels Ajuntaments , i amb col·laboració d’Ecoembes, acudeix als centres escolars per tal de conscienciar els alumnes de la importància de la norma de les tres R: Reduir, Reutilitzar i Reciclar.

Els nostres alumnes recordaren els colors dels contenidor i el seu contingut. A més, mentre que els alumnes de 3 anys realitzaren una turuta (instrument) amb un roll de paper gastat, posant així en pràctica la R de Reutilitzar; els alumnes de 4 i 5 anys estigueren jugant a un joc molt divertir, aplicant els conceptes que havien treballat.

Ací vos deixem algunes fotos.

Taller de Reciclatge Infantil

Contador de visitas: 2317268Contador de visitas: 2317268Contador de visitas: 2317268Contador de visitas: 2317268Contador de visitas: 2317268Contador de visitas: 2317268Contador de visitas: 2317268