Hem anat a una granja!!!!

13 de abril de 2018

El passat 23 de març, els alumnes i les alumnes de 3 anys anàrem a la Granja-Escola del Parque Adai, a Nàquera. S’ho passàrem fenomenal i poguérem comprovar en primera persona algunes de les coses que ja havíem treballat a classe amb el nostre projecte dels animals: com és el seu cos (si té plomes, escates o pèl), com es desplacen (si volen, caminen, s’arrosseguen o naden), quins animals són domèstics i per què.... De la mateixa manera, treballàrem a l’hort i comprovàrem que era igual que el del nostre cole i que ho estàvem fent molt bé cuidant les nostres plantes.

Va ser la nostra primera eixida del cole i la veritat és que va ser molt positiva. Ací us deixem algunes fotos d'aquell dia.

Fani y Silvia, tutores de 3 anys

Granja Infantil 2018

Contador de visitas: 2547039Contador de visitas: 2547039Contador de visitas: 2547039Contador de visitas: 2547039Contador de visitas: 2547039Contador de visitas: 2547039Contador de visitas: 2547039