Apicultura en el Colegio. 1º y 2º Primaria

16 de diciembre de 2015

Visita de Vicente Játiva, un apicultor, 1r i 2n d’ Educació Primària

Nou projecte: les abelles

A partir del llibre de Naturals, on parlava de la importància de les abelles i de la cadena alimentària, els nostres alumnes començaren a preguntar-se com podia ser que uns animalets tan xicotets foren tan importants i necessaris en la vida de les persones i de les plantes, i no entenien això de “Si no hi haguera abelles, no existiríem” (pensament atorgat al científic Albert Einstein).

Aleshores, la pluja de preguntes i curiositats d’aquestos insectes, ens feren plantejar-nos la possibilitat de desenvolupar un projecte on totes aquestes dubtes pogueren quedar resoltes.

Les mestres es ficaren en marxa i decidiren que com a punt de partida, podríem començar amb la presència al centre de Vicente Játiva, un apicultor,  amic i familiar d’una de les mestres, pare d’antics alumnes del centre i que sabíem que de seguida col·laboraria amb nosaltres.

Aleshores, el dimecres 16 de desembre Vicente vingué al centre i parlà amb els nostres alumnes de les abelles, de la pol·linització, del seu treball, dels tipus d’abelles... També ensenyà, amb els materials, com arreplegava la mel dels eixams i, el que més els va agradar, es va ficar el barret i la roba típica dels apicultors.

Els xiquets escoltaven entusiasmats i en arribar a classe volien començar ja en el projecte. Això és el que més ens agrada a les mestres, tindre xiquets motivats i amb ganes d’aprendre i de treballar.

Aleshores, ací vos deixem una foto i aprofitem per a donar-li les gràcies a Vicente, per compartir els seus coneixements amb nosaltres i per cuidar tan bé de les abelles, ara que sabem que són imprescindibles per a nosaltres.

Apicultura

Contador de visitas: 7025276Contador de visitas: 7025276Contador de visitas: 7025276Contador de visitas: 7025276Contador de visitas: 7025276Contador de visitas: 7025276Contador de visitas: 7025276