Xerrada informativa sobre drogues per a 3r i 4t de la ESO

05 de junio de 2015

El passat dimecres, 20 de maig, membres de la policia local de Benetússer, així com un membre de la policia local d'Onil i de l'equip caní antidrogues de la província d'Alacant, impartiren una xerrada informativa sobre les drogues i els seus efectes entre la població més jove.

La xerrada es va desenvolupar al nostre saló d'actes i va ser impartida per als nostres alumnes de 3r i 4t de la ESO.

En acabar la xerrada es va portar a terme una demostració de les habilitats i les tècniques de cerca de drogues per part d'un gos ensinistrat especialment, juntament amb el seu agent responsable, membre del cos de policia local d'Onil. La demostració va despertar l'atenció i l'interès tant dels nostres alumnes, com del professorat, de veïns i veïnes, i membres del consistori de Benetússer, que ajudaren amb la demostració a la plaça de l'ajuntament.

Foto noticia
Contador de visitas: 3017433Contador de visitas: 3017433Contador de visitas: 3017433Contador de visitas: 3017433Contador de visitas: 3017433Contador de visitas: 3017433Contador de visitas: 3017433