Premiats en el XXII Certamen Literari Escolar "Poble de Benetússer"

07 de junio de 2014

Dissabte 31 de maig, es van entregar els premis del XXII Certamen Literari Escolar "Poble de Benetússer". Dels huit premis que s'atorgaven a escolars del nostre municipi, quatre els van aconseguir alumnes del nostre Centre:

En la categoria de segon cicle de primària van aconseguir en primer lloc Aitana Galindo Genovés amb la composició La flor Llargavida, i en segon lloc Antonio Garcia Jiménez amb l'obra Perdidos en el bosque encantado.

En la categoria de primer cicle de secundària es va premiar en primer lloc a Javier Martí Viguer amb l'obra Amor al mercat i en segon lloc Lydia Monsó Castellano amb el títol La llegendària Aixa.

L'enhorabona als premiats.

Contador de visitas: 7189052Contador de visitas: 7189052Contador de visitas: 7189052Contador de visitas: 7189052Contador de visitas: 7189052Contador de visitas: 7189052Contador de visitas: 7189052