Un dia a la granja

22 de junio de 2021

Els nostres alumnes de 3 anys al llarg del tercer trimestre, han estat treballant en el Projecte de la Granja. Han aprés moltíssimes coses com: quins animals viuen a la granja, com son, què mengen, on viuen, què ens proporcionen, qui els cuida, com…

Ens haguera encantat anar a una granja i poder aplicar els coneixements adquirits, però les circumstàncies que estem vivint ens han impossibilitat gaudir d’aquesta experiència.

És per això, que les tutores els hem preparat una jornada de gamificació amb un breakout especial, amb 5 proves on els alumens havien de demostrar tot allò que hem estat treballant. En acabar, i com a recompensa, pel treball ben fet, les tutores les hem regalat un mocador que duien al coll com autèntics grangers.

La jornada començava amb la visualització d’un video on el granger (el nostre company Rafa Serrano), ens explicava que volía comprovar tot el que sabíen dels animals de la granja. Després de vore el vídeo, ens dirigírem al gimnàs on estaven totes les proves preparades. Amb l’ajuda d’alguns alumnes de 5é de Primària, els grups anàven avançant per totes les proves i aconseguíen un gomet amb un número. Cada gomet formava una combinació que hauríen de posar a un candat per tal de descobrir el premi final: un animal fet amb rolls de paper higiènic.

Així, els alumnes gaudiren de ser grangers per un día,  esmorzaren productes que venen dels animals de la granja: iogurt, ous, formatge, salsitxó… com si fora un picnic i recordarem cançons i poemes que haviem estat treballant al llarg de tot el trimestre.

Va ser una jornada molt divertida! Us deixem algunes fotos.

Tutores de 3 anys: Fani i Silvia

Un dia a la granja

Contador de visitas: 7008471Contador de visitas: 7008471Contador de visitas: 7008471Contador de visitas: 7008471Contador de visitas: 7008471Contador de visitas: 7008471Contador de visitas: 7008471