APS Apadrinament Lector

13 de febrero de 2020

Ja ha començat el segon trimestre i amb ell una nova il·lusió per als xiquets de 5 anys i els de 6é de Primària, ja que han començat amb la fase d’Execució del nou Projecte d’Aprentatge Servei (APS) sobre Apadrinament Lector.

Tot i que el projecte ja estava en marxa des de fa molts anys al nostre centre, l’Equip d’Innovació li ha donat una altra visió, on els alumnes són molts més actius i estan molt més involucrats en aquest projecte.

La planificació d’aquest projecte començà amb la motivació dels alumnes implicats que decidiren escriure ells mateixos els contes que els xiquets de 5 anys anaven a llegir. Aleshores, els futurs padrins  feren una investigació al voltant de les temàtiques que més agradaven als nostres alumnes d’Infantil: baixaren a les classes i els preguntaren pels seus interessos.

El resultat ha sigut meravellós, els xiquets de 6é han fet uns contes fantàstics i ja han començat a llegir-los amb els seus fillols. Els tutors estem encantats amb el resultat que no fa més que créixer ja que els padrins continuen fent més contes, de manera voluntària, per als seus fillols,  i els xiquets d’Infantil s’atreveixen amb els seus propis contes.

Ací vos deixem algunes fotos de les primeres sessions on tots aprenen de tots i on l’APS cobra tot el sentit. Això no ha fet més que començar.

Equip d’Innovació.

Apadrinament lector

Contador de visitas: 7031362Contador de visitas: 7031362Contador de visitas: 7031362Contador de visitas: 7031362Contador de visitas: 7031362Contador de visitas: 7031362Contador de visitas: 7031362