Premis Certamen Literari i Bona lectura

30 de mayo de 2013

Un any més la participació en el Certamen Literari "Poble de Benetússer" ha sigut recompensada amb tres premis guanyats per les nostres alumnes:

Aitana Galindo Genovés, de 3r. de Primària amb l'obra "L'illa del gegant",

Carme Martínez Nogueroles, alumna de 1r. d'ESO amb "Ana Gómez" i

Sara Martín García, de 2n d'ESO, amb l'obra "Nova Prehistòria".

En el sorteig especial del concurs "La Bona Lectura", Sara també ha guanyat un "e-reader" per la seua dedicació a la lectura.

A més, també ha sigut premiat en el sorteig general l'alumne de 3r d'ESO:

Álvaro Cardenete Pradillo.

Destacar la Menció Especial que ha rebut Rebeca Andrés García, de 3r d'ESO, per ser la jove que més llibres ha llegit entre tots el participants, amb un total de 20 al llarg del curs.

Els nostres guanyadors/es van rebre els seus premis de mans de l'Alcaldessa i les Regidores d'Educació i Cultura el passat dissabte dins del actes de la I Fira del llibre.

Enhorabona a tots/tes els guanyadors/es!

Contador de visitas: 7189072Contador de visitas: 7189072Contador de visitas: 7189072Contador de visitas: 7189072Contador de visitas: 7189072Contador de visitas: 7189072Contador de visitas: 7189072