Eixida del Cal Dir en el 1r trimestre

22 de diciembre de 2018

L'alumnat de 1r d'ESO ha tingut l'oportunitat d'eixir dos voltes cada grup al llarg d'este primer trimestre per a penjar la paraula elegida: Garlanda. Esta va ser la guanyadora després de fer unes eleccions entre les tres proposades per ells: reis, torró i garlanda (totes tres de temàtica nadalenca).
Han sigut noranta cartells que amb molt d'estil han realitzat els alumnes i que hem anat penjant en els diferents establiments comercials de la nostra localitat, amb la finalitat d'ensenyar paraules que habitualment s'expressen de manera incorreta i, a més, donar a conéixer tot l'entramat econòmic i comercial del nostre poble a la juventut.

Al segon trimestre una nova paraula.

Contador de visitas: 7015848Contador de visitas: 7015848Contador de visitas: 7015848Contador de visitas: 7015848Contador de visitas: 7015848Contador de visitas: 7015848Contador de visitas: 7015848