6é Investiga

10 de octubre de 2018

Els nostres alumnes de 6é d'educació primària han treballat dur per a saber una mica més sobre els éssers vius, les seues característiques, organització i la seua unitat de vida més xicoteta: La Cèl·lula.

A més d'activitats de classe i els "benvolguts" esquemes, hem realitzat experiments, i hem pogut veure al microscopi unes preparacions que ens ha facilitat la nostra companya i professora de secundària, Margarita Mont.

Per a finalitzar, i de forma més lúdica, realitzem un concurs per a avaluar els nostres coneixements, utilitzant les Noves Tecnologies de les quals disposa el centre.

No podem oblidar que ha canviat la forma d´ensenyar i aprendre. Els alumnes de hui estan directament relacionats amb  les Noves Tecnologies i el nostre centre s´adapta a aquests canvis de forma significativa.

Us deixem una xicoteta mostra del nostre treball.

Tutors i tutores de 6ºA i B

6é Primaria. La Cèl.lula

Contador de visitas: 2553482Contador de visitas: 2553482Contador de visitas: 2553482Contador de visitas: 2553482Contador de visitas: 2553482Contador de visitas: 2553482Contador de visitas: 2553482