Ja sabem més dels animals

23 de mayo de 2018

El passat dijous 17 de maig, els xiquets d’Infantil tingueren l’oportunitat de gaudir d’una experiència molt enriquidora amb alguns animals. Això va ser possible gràcies a Vicky, la mamà d’una de les nostres alumnes d’Intantil, Yaiza Liñana.

Vicky treballa en una botiga d’animals i sap molt de les seues característiques, alimentació, desplaçament… Tot el que els nostres alumnes han anant aprenent al llarg del projecte que hem ficat en marxa. Però tot això ho hem pogut traslladar a la vida reial gràcies a aquesta col.laboració. Els nostres alumnes han acaronat un hàmster plè de pèl; han tocat a dos tortugues amb closca de la familia dels rèptils i han vist el seu menjar (gambes xiconines que li varen cridar molt l’atenció); han conegut la història d’una au que menjava papilles; i per últim, l’actuació estelar de Ron. Ron es un xicotet gos que estava adiestrat per Eva, una xica que també va tindre la deferència de vindre i ensenayr-nos algunes de les coses que el seu gos havia aprés amb ella: volantines, pujar i baixar obstacles, controlar el moment de menjar, donar la pota… i sobre tot, respectar els xiquets que estaven encantats de tindre tan prop un gos que no era gens perillós.

Aleshores, va ser un ratet molt agradable que els xiquets de segur no oblidaran i que ha fet que estimen els animals i els respecten. Ja sabem que algun xiquet ja té algun animalet nou a casa després d’aquesta experiència.

Moltíssimes gràcies per la vostra col.laboració.

L’Equip d’Infantil

Descobrint els animals.Infantil

Contador de visitas: 7012901Contador de visitas: 7012901Contador de visitas: 7012901Contador de visitas: 7012901Contador de visitas: 7012901Contador de visitas: 7012901Contador de visitas: 7012901