Descobrim el Parc Natural de l’ Albufera!

27 de octubre de 2017

L’ alumnat de 4t. de primària ha conegut de ben a prop la biodiversitat que alberga el Parc Natural de l’ Albufera i la platja de El Saler. La jornada va començar amb un esmorzar i passeig pel Palmar, on varem visitar la llotja i aprendre les característiques més importants d’ una barraca. A continuació, realitzarem un passeig en barca per l ‘ Albufera on veiérem les aus típiques del llac. Dinàrem en una pinada, molt a prop de la platja de El Saler. Passejant per la Devesa descobrirem la gran varietat de flora i fauna que hi ha i, per finalitzar el dia, a la platja, jugàrem a trobar i classificar petxines i restes d’ animals marins.

Fou un dia molt divertit, on aprenguerem la importància de cuidar i respectar el nostre entorn!

4t Primària Visita Albufera

Contador de visitas: 1827083Contador de visitas: 1827083Contador de visitas: 1827083Contador de visitas: 1827083Contador de visitas: 1827083Contador de visitas: 1827083Contador de visitas: 1827083