Inauguració de l'exposició 10 anys de Cal Dir

21 de septiembre de 2017

Divendres 29 de setembre a les 19h es farà la inauguració de l'exposició 10 anys de Cal Dir en la sala del Xalet de la plaça de la Xapa de Benetússer.

Esta retrospectiva pretén fer un recorregut per les experiències i vivències d'un grup d'estudiants de 1r d'ESO del Col·legi Ntra Sra del Socorro allà per l'any 2007. El projecte, plantejat des del Centre benetussí a, l'aleshores, Oficina Municipal de Promoció del Valencià, ha tingut sempre el suport incondicional del consistori. Fora del signe que fora.

Deu anys després continua amb les mateixes energies i il·lusió que el primer dia.

La inauguració comptarà amb el suport de l'AMPA del Col·legi, la qual ens convidarà a un berenar per als assistents que consistirà en orxata i fartons. I una actuació musical.

Al llarg del període d'exposició se realitzaran visites guiades per a tots els grups de primària fetes pels mateixos alumnes que han participat en el Cal Dir.

Dimecres 4 d'octubre a les 19h es farà una breu taula redona per presentar el projecte, i per debatre el paper de l'Escola en la situació sociolingüística que vivim actualment. Comptarem amb l'assistència d'un representent del Col·legi, una representant de l'Ajuntament i una persona invitada, tècnica lingüística.

L'exposició restarà oberta al públic general del 29 de setembre, fins l'11 d'octubre.

Us esperem.

Contador de visitas: 7014598Contador de visitas: 7014598Contador de visitas: 7014598Contador de visitas: 7014598Contador de visitas: 7014598Contador de visitas: 7014598Contador de visitas: 7014598