Un verano diferente - Estiu 2017

04 de septiembre de 2017

Entre els passats dies 10 de juliol i 11 d'agost, va tindre lloc "Un verano diferente", projecte social impulsat per la Universidad Católica de Valencia, Cáritas Diocesana i la Fundación de Colegios Diocesanos, mitjançant el qual es mantingueren oberts diversos centres educatius de la Diocesi de València per tal de poder atendre els xiquets i xiquetes més necessitades d'eixes parròquies.

Durant les setmanes que va durar el projecte es van realitzar tota classe de jocs, activitats culturals i esportives, etc. Així mateix, cada dia es feien els desdejunis, esmorzars i dinars en col·lectiu, tots junts.

D'esta forma, diverses companyes i companys de l'equip docent del nostre centre van participar del projecte, al Col·legi San Antonio de Padua II de Catarroja i al Col·legi Sant Roc d'Alcoi, resultant una meravellosa experiència de companyerisme i solidaritat.

Esperem poder continuar amb esta gran iniciativa l'estiu que ve i els següents, per tal de poder anar extenent el missatge de solidaritat i amor de l'evangeli.

Un verano diferente- Estiu 2017

Contador de visitas: 1779599Contador de visitas: 1779599Contador de visitas: 1779599Contador de visitas: 1779599Contador de visitas: 1779599Contador de visitas: 1779599Contador de visitas: 1779599