Torna el Cafè Pedagògic. Del 27 al 30 de març.

22 de marzo de 2017

Estimades famílies,

Ens il·lusiona comunicar-vos que hem establert una sèrie de trobades entre les famílies i els professors perquè conegueu més profundament com es treballa diàriament a les aules i així poder solucionar qualsevol dubte que tingueu respecte a aquest assumpte.

El projecte, com alguns ja sabeu, rep el nom de "Cafè Pedagògic", i consisteix en una invitació a cafè amb pastes i xocolate per als pares que decideixin passar amb nosaltres una vesprada agradable en la qual coneixeran molt més profundament el col·legi en el qual estudien els seus fills. A més, els alumnes que vinguen amb els seus pares es quedaran en les aules d’Infantil (roja i groga) participant en tallers o veient pel·lícules infantils.

Les trobades seran de 17 a 18: 30h i seguiran el següent ordre setmanal:

Setmana del 27 al 30 de març

- Infantil 3 anys. Dilluns 27 de març a Sala Multiusos.
- Primària 1er. Dimarts 28 de març a Sala Multiusos.
- Primària . Dimecres 29 de març a Sala Multiusos.
- ESO 1er. Dijous 30 de març a Sala Multiusos.

Una vegada acabem en la Sala Multiusos visitarem les aules de nova construcció del Col·legi i, posteriorment, entrarem al Menjador per a prendre cafè amb pastes i xocolate

Esperant la vostra participació, rebeu una afectuosa salutació,

Col·legi Nostra Senyora del Socors

Contador de visitas: 1622888Contador de visitas: 1622888Contador de visitas: 1622888Contador de visitas: 1622888Contador de visitas: 1622888Contador de visitas: 1622888Contador de visitas: 1622888