Senderisme per Estubeny i Albufera d’Anna

10 de enero de 2017

L'alumnat de 1er d’ESO ha anat d’excursió a Estubeny i al llac d’Anna. Tots hem aprés de forma lúdica i activa aspectes ambientals i etnològics dels llocs dits anteriorment.

En primer lloc, pel que respecta d’Estubeny 1 er d’ESO ha visitat el Paratge Natural Municipal de la Quebranta amb les formacions de tobes i travertins. Desde un mirador del poble d’Estubeny  s’observa tota la flora protegida (10 espècies) i curioses formacions geològiques , com per exemple la xicoteta  cova del Mirlo.

En segon lloc, vam visitar la famosa Albufera d’Anna que és  un llac d'aigua dolça situat al terme municipal d' Anna(Canal de Navarrés,València).Açí vam dinar gaudint de la fauna (els ànecs, garces) i flora (àrbres com el arboç, el pi o la carrasca)

I per últim, visitarem el Gorgo de l’escala on trobarem un gran canó de profundes aigües cristal·lines a què s'accedix a través de 136 escalons.

Va ser una meravellosa aventura  per a tornar!

Recorrido río Seient

Contador de visitas: 1730109Contador de visitas: 1730109Contador de visitas: 1730109Contador de visitas: 1730109Contador de visitas: 1730109Contador de visitas: 1730109Contador de visitas: 1730109