Ja estem tots!

27 de septiembre de 2016

Des d’Infantil volem donar la benvinguda a totes les famílies que s’han incorporat noves al nostre centre, així com a aquelles que ja formaven part d’ell.

Tot i que encara estem en el període d’adaptació, ja estem tots. Els nous alumnes de 3 anyets han començat fenomenalment: amb moltes ganes de passar-ho bé, de jugar i de compartir experiències amb les seues mestres i els seus companys. Ja busquen la seua perxa, pengen la seua motxilla, trauen el seu esmorzar i la seua botella d’aigua i escolten atents a tot el que ocorreix al seu voltant. Aleshores això marxa molt bé.

Aprofitem la celebració de la Nostra Patrona, la Verge dels Socors, per a deixar-vos algunes fotos del contacontes que vingué el divendres i que va ser molt divertit. Ens ho passarem fenomenal!

EQUIP D'INFANTIL

Cuentacuentos Infantil

Contador de visitas: 7017155Contador de visitas: 7017155Contador de visitas: 7017155Contador de visitas: 7017155Contador de visitas: 7017155Contador de visitas: 7017155Contador de visitas: 7017155