Treballem contra el càncer

26 de abril de 2016

Per a celebrar enguany la Setmana Europea contra el Càncer (25-31 de maig), l’Associació de Lligues Europees contra el Càncer (LEC) ha posat en marxa un concurs per a joves, l’objectiu del qual és dissenyar una infografia centrant-se en un o tots els missatges del Codi europeu contra el Càncer.
El Codi Europeu contra el Càncer ens dóna 12 maneres de viure més saludablement i amb un estil de vida més actiu que també pot ajudar a reduir el risc de càncer. (Ací teniu l'enllaç per si el voleu consultar).

Els/les alumnes de Biologia i d'Anatomia Aplicada de 1er de batxillerat han volgut participar de forma voluntària en esta iniciativa creant diverses infografies per a que ajuden a la nostra comunitat educativa a que prengam consciència dels missatges que promou el Codi europeu contra el càncer.

Ací vos deixem els nostres treballs. Mireu-los amb atenció perquè inclouen consells per a una vida sana que ens permeta prevenir alguns tipus de càncer. Esperem que vos agraden.

Infografías contra el cáncer

Contador de visitas: 1827075Contador de visitas: 1827075Contador de visitas: 1827075Contador de visitas: 1827075Contador de visitas: 1827075Contador de visitas: 1827075Contador de visitas: 1827075