Els alumnes de 1er d'ESO viuen una aventura a la Cabrentà

26 de noviembre de 2015

El passat  dimarts 17 de novembre els alumnes de 1er d'ESO vam realitzar una excursió que va consistir en l'observació del paratge natural de la Cabrentà, visita al Gorg de l'Escala i recorregut per l'albufera d'Anna. En baixar de l'autobús vam esmorzar i posteriorment ens vam endinsar en la natura i durant la ruta vam patir alguna situació "de risc" com un moment on vam haver de creuar un camí de fang, quan passàvem  per una zona molt estreta.

A l'hora de dinar anàrem a l'albufera d'Anna, on a més de dinar, vam estar donant de menjar als ànecs. L'última part de l'excursió va consistir en la visita al Gorg de l'Escala, que és un paratge molt bonic i que recomane visitar.

Pense que aquestes excursions són molt interessants perquè a més de conèixer i aprendre de la natura estem amb els nostres amics i és una forma de canviar la rutina de l'aula.

Marc Zanón Pons 1er ESO A

Contador de visitas: 7025507Contador de visitas: 7025507Contador de visitas: 7025507Contador de visitas: 7025507Contador de visitas: 7025507Contador de visitas: 7025507Contador de visitas: 7025507