Guanyadora del III Concurs de Punts de Lectura

27 de abril de 2015

El passat 23 d'abril, es va celebrar el Dia Internacional del Llibre d'una manera molt especial. Primerament, fallant el III Concurs de Punts de Lectura que s'organitza per a 1r cicle d'ESO, la clara guanyadora del qual va ser Selena Beitia amb el doble de vots dels que va rebre el segon classificat. El marcador guanyador tractava un dels llibres que s'han llegit este curs titulat El valle de los lobos de l'autora valenciana Laura Gallego.

I a més, es passà una enquesta a l'alumnat demanant quina seria la novel·la que destacarien d'entre totes les que portaven llegides en la seua, encara curta, però intensa vida. El resultat de la qual va servir per fer un mural amb els títols més recomanats per l'alumnat, que servira per a suggerir-se entre els companys quines eren les lectures que els podrien interessar.

Contador de visitas: 7025702Contador de visitas: 7025702Contador de visitas: 7025702Contador de visitas: 7025702Contador de visitas: 7025702Contador de visitas: 7025702Contador de visitas: 7025702